• marked.gratis
  • Tilmelding
  • Log ind
  • Ønskeliste
Tilmelding Log ind
Plaats advertentie
  • Alle kategorier
  • Camping
  • Biltilbehør
  • Boliger
  • Have og byg
  • Til boligen
  • Til børn
  • Tøj og mode
  • Sport og fritid
  • Både
  • Cykler
  • Hobby
  • Computer og spillekonsoller
  • Mobil og telefoni
  • Dyr
  • Billede og lyd
  • Musikinstrumenter
  • Motorcykler og tilbehør
  • Scootere og knallerter
  • Diverse
  • Erhverv
  • Job
  • Ferie
  • Billetter
  • Bøger og blade
Alle kategorier
marked.gratis
  • Velkommen, Gæst
  • Hjem
  • Køb
  • Sælg
  • Ønskeliste
  • Tilmelding / Log ind
  1. Hjem
  2. Boliger
  3. Lejebolig
  4. Lejelejlighed
ID: 59041

lejlighed byttes, 1401, strandgade 93 m2

Ingen tilbud er offentliggjort.
Ønskeliste
Rapport
  • Sælger

Sælgerinformation

K F.
-
Kontakt sælger
Sælgers andre varer
  • Beskrivelse
Beskrivelse

lejlighed byttes, 1401, strandgade 93 m2

Lavbyggeri-Hyggelig 4/5 vær byoase midt i byens pulserende liv,byttes til lille rækkehus m. stor have.Strandgade 76-94-3 sal øverst.Den Gule Misundelse-Jeg har kbh havn på den ene side af min gade og Krøyers plads,det nye bade sted i kbh havn,Føtex 60 m- Christianshavn kanal på den side,med alle sejlbådende og hyggelige kanal liv,som jo er en stor del af kbh indre by.Ligger midt i et område,der engang ellers var en ø midt i byen.Man er en del af Christianshavn og alligevel ikke og del af indre by.Vi er lidt os selv her.Nu er der broer der forbinder byen over vandet.Jeg har Magasin,Nyhavn,indre strøget og Metro 5 min på cykel.Masser af restauranter hele 10 stk inden for 100 meter,Street Food Market mm.Den grønne vold med søerne,Amager strand få km,Bryggen,osv! Grøn børnevenlig gårdhave ud til kanalen.GRATIS Privat parkering.Vi har en lille jolle til brug for teenager og blokkens beboer. Min lejlighed er overaskende rumlig og spændende og unik indrettet,lys og dejlig. Jeg har 4 vær 93 m2.Her er en altan m,eftermiddags/aften sol.Plads til vaskemaskine i køk.Jeg har det største spisekøkken som 5,opholdsrum og nok mest brugt af alle rum-her kan sidde 18 om et bord,om man presser ballerne sammen. Det er prøvet ;)Her er det nok det mest charmerende nabolag i hele kbh,syntes jeg selv og det er svært at opgive,har ledt i mange år nu.Håber at din oase er måske noget for mig :) Jeg trænger til en have,noget der værd at slippe denne perle for!ØNSKER Mindre rækkehus/hus max 3 vær MAX 8000 INKL ALT FORBRUG*TILL TIL HUND ER ET MUST*- jeg har hund ! Stor KBH-Nr,Sjælland ønskes,Privatliv UDEN kig fra naboer ER vigtigt,enderækkehuse foretrækkes og stor have,ikke de små standard haver !Skriv kun om du har hvad jeg drømmer om ;) Off transport skal være i nærheden og tæt til indkøb!! Min leje 8.395,00- a/c varme 697,00- a/c vand 301,00-Skriv om pris inkl ALT forbrug,m2,selskab,depositum,hund tilladt,str på haven og beliggenhed.Mvh


  • Contact Us
  • FAQ
  • Terms & Conditions
  • Privacy Policy